Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Tot i que inicialment s'ha avisat de talls en el subministrament per reparar l'avaria, finalment no ha estat necessari segons l'empresa Hidrobal
Fotografia d'arxiu d'Alaior. Israel Hervas Bengochea - Shutterstock
306Una avaria a la xarxa de subministrament d’aigua d’Alaior ha provocat preocupació entre els usuaris arran de la publicació a les xarxes socials del tall en el subministrament previst per aquest dimarts per poder reparar la incidència. Finalment, fonts de l’empresa Hidrobal, que gestiona el servei, han confirmat a IB3 Notícies, que tenien l’avaria molt localitzada i no ha estat necessari tallar el subministrament d’aigua corrent al municipi com s’havia plantejat inicialment.
En un primer moment, segons ha informat l’Ajuntament d’Alaior a través dels seus perfils a les xarxes socials, una avaria produïda al pont de la Costa Blanca amb la carretera i això obligava a tallar-ne el subministrament durant tota la jornada, entre les 10.30 i les 17.00 hores.
Segons la comunicació del consistori, l’equip tècnic ja fa feina sobre el terreny per tractar de resoldre la incidència.
S’informa que, a causa d’una avaria localitzada al pont de la Costa Blanca amb la carretera, avui es procedirà a tallar el subministrament d’aigua a tota la ciutat des de les 10.30 h fins a les 17.00 h.
L’equip tècnic ja està treballant per resoldre la incidència. pic.twitter.com/dJ6junEF5b
— Ajuntament d’Alaior (@AjAlaior) July 22, 2025
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre