Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'Associació d'habitatges turístics d'Eivissa i Formentera espera que el protocol signat amb la plataforma web millori la convivència entre turistes i residents
El compromís d’AIRBNB de bloquejar l’oferta de pisos turístics il·legals en la seva plataforma ha unit al sector hoteler i el teixit empresarial d’Eivissa. Diuen que ajudarà a incloure places de pisos plurifamiliars que es lloguen irregularment per a ús residencial.
El president de l’Associació d’habitatges turístics d’Eivissa i Formentera, AVAT, José Antonio Llano, ha assegurat que la retirada de l’oferta turística il·legal de la plataforma afavorirà la imatge de l’illa. “No parlem de reduir places sinó d’eliminar les places que són il·legals”, diu Llano.
El ministeri de Consum ha comptat entorn de 1.500 pisos que es lloguen de manera il·legal. De fet, des d’AVAT creuen que si el Consell tingués mitjans suficients, demà podria obrir 1.500 expedients sancionadors i retirar tots aquests anuncis que ara mateix es troben a la plataforma, ja que part del protocol signat estableix que també es retiraran tots aquells anuncis que tinguin un expedient sancionador obert.
Des de PIMEEF, la petita i mitjana empresa d’Eivissa i Formentera, Ricardo Sánchez, el president del sector de les immobiliàries, diu que és una advertència per als propietaris que puguin fomentar aquesta classe de lloguer o fins i tot tenir inquilins que fan aquest negoci encobert.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui