Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

També reclama que la subvenció per a transport marítim interinsular i amb la península s'apliqui als vehicles
L’Agrupació Empresarial d’Agències de Viatges de les Balears (Aviba) demana que el nou Règim Especial prevegi ampliar el descompte de resident del 50 al 75% amb els vols a la Península.
També reclama que la subvenció per a transport marítim interinsular i amb la Península s’apliqui als vehicles, que actualment queden fora del descompte. A més, des d’Aviba consideren que els ciutadans de les Balears haurien de tenir descompte en els bitllets de tren que facin servir en els desplaçaments peninsulars. Diuen que si el govern central ha acceptat un augment del descompte per compensar la insularitat entre les illes, seria també un dret que la bonificació es fes extensiva a la Península.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys