Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Algunes companyies han pujat fins a un 60% els preus
Tres mesos observant i 4.000 bitllets analitzats han confirmat el que molts passatgers d’avió sospitaven: les companyies aèries han apujat els preus dels bitllets des de la implantació del descompte fins al 75% per a residents a les Illes. L’estudi de la patronal de les agències de viatges de Balears (AVIBA) conclou que algunes companyies han incrementat els preus fins a un 60%, mentre que altres no ho han fet.
En la mateixa línia, però des d’un enfocament distint, va la comparativa que ha realitzat un professor de la UIB al Diario de Mallorca. Ha comprovat que un vol comprat per al mateix dia i la mateixa franja horària pot ser fins a 5 vegades més car, si està comprat des de Palma o des de Madrid sense aplicar els descomptes de resident. Per tant, la companyia incrementaria de manera artificial el preu, pensant que el resident només pagarà el 25% de la tarifa.
Aviba afirma que es tracta d’una comparativa duta a terme en el pont de la Constitució, molt condicionada per l’oferta i la demanda. La patronal de les agències es reunirà dilluns amb el Govern per mostrar els resultats en detall de l’estudi que han fet, on l’increment mitjà dels preus arriba al 27%.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106