Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Davant de l'elevat risc d'incendi, l'Ibanat ha suspès les autoritzacions per l'ús del foc a les Illes per demà i divendres
Diu la dita que Santa Margalida l’encén i Sant Bernat l’apaga, però no enguany. A les dotze del migdia hem encetat una sèrie de dies d’altes temperatures. Calor que es nota sobretot als pobles de l’interior i nord de Mallorca, com Campanet, Muro, Sa Pobla i Santa Margalida. Amb el mercuri assenyalant els 36 graus, i el que és pitjor, una sensació tèrmica per damunt dels 40, els carrers d’aquests municipis eren aquest matí pràcticament buits.
Quedar-se a casa o refugiar-se en una terrassa a l’ombra són les opcions més escollides pels veïnats, que enmig de la situació provocada per la COVID 19 reneguen d’anar a la platja. S’espera que el pitjor dia sigui divendres.
Davant de l’elevat risc d’incendi, l’Ibanat ha suspès les autoritzacions per l’ús del foc a les Illes per demà i divendres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE