Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
S'ha cancel·lat la ruta marítima entre Formentera i Dénia durant tot el cap de setmana
La pluja ha estat la protagonista durant tot el divendres, 5 de novembre, a les Pitiüses. A Sant Francesc, Formentera, i a Sant Joan de Labritja, Eivissa, s’han registrat fins a 26 litres per metre quadrat. Mentre que a Santa Eulàlia han estat 22 litres. Un canvi de temps que ha agafat desprevinguts alguns turistes, que han canviat la platja pel centre de Vila.
El cap de setmana es manté l’avís taronja per vent i mala mar. Alguns eivissencs han canviat els plans, mentre que d’altres, expliquen a càmera, que ja esperaven amb ganes la pluja.
Les connexions marítimes també s’han vist afectades pel temporal. A Formentera s’ha cancel·lat durant tot el cap de setmana la connexió entre el Port de la Savina i Dénia. Però es manté, de moment i sense incidències destacables, la connexió entre Eivissa i Formentera.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte