Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

A Menorca i a les Pitiüses, també es mantendrà l'avís groc fins a les dotze de la matinada
Panoràmica de Palma aquest dijous dematí./ Maria Inmaculada Barceló
46L’esperat canvi de temps ha arribat. Aquest dijous ha començat el dia amb un cel tapat arreu de les Illes, i amb precipitacions que durant la nit han estat intenses, sobretot al nord de Mallorca, on s’han registrat fins a 55 mm a Cala Rajada en poc més de mitja hora o 40 mm a Pollença. A les Pitiüses, el registre de precipitacions s’han situat entre els 3 i 15 litres, mentre que a Menorca no ha estat pràcticament fins a primeres hores del matí que no hi ha plogut.
Previsió per a les pròximes jornades
D’acord amb l’Aemet, per avui capvespre, concretament fins a les 16.00 hores, continuarem amb avís taronja per pluges i tempestes a Mallorca, i amb avís groc a Menorca i a les Pitiüses, fins a les dotze de la matinada. Tendrem un dia típic de tardor, amb vent de nord, que ha fet baixar el termòmetre i ha alterat la situació marítima al nord de l’arxipèlag.
Per demà, divendres, continuarem amb aquestes precipitacions, que encara podran ser intenses i venir acompanyades de tempestes. El vent girarà a llevant i les màximes tornarien a pujar, situant-se entorn dels 23 graus.
Pel que fa al cap de setmana, seguirem amb un temps variable, amb precipitacions que continuaran, però amb més clarianes, com a conseqüència de l’aire fred en altura que s’anirà retirant.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta