Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Una trentena d'hotels de tot l'arxipèlag participen en el programa
A partir del 15 d’octubre, arribaran els primers turistes de l’Imserso de la temporada. De les 170.000 places que s’ofereixen cap a les Illes, unes 80.000 pertanyen a Mallorca. Participar en el programa representa, per a un establiment de Magaluf, obrir tres mesos abans, l’1 de febrer, i tenir obert nou mesos a l’any amb el 100% de la plantilla. I això per als treballadors és una estabilitat que valoren.
Segons xifres oficials, cada client deixa a l’hotel al voltant de 21 euros per dia amb pensió completa. Està adherit al programa no és tant pel benefici econòmic que genera, sinó per mantenir més mesos obert.
Això sí, per ser rendible es necessita una ocupació superior al 90%. Enguany 20 establiments a Mallorca participen en el programa, set a la zona de Palmanova, Magaluf i Santa Ponça. Per primera vegada a la zona de Magaluf, un hotel i el complex comercial i d’oci del voltant obriran tot l’any i ajudarà a dinamitzar la zona durant l’hivern.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases