Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Deim adeu a l'hivern més sec i calorós dels darrers anys
Avui, quan mancaven 10 minuts per les 5 de la matinada, hem dit adeu a l’hivern més sec i calorós dels darrers anys per donar la benvinguda, diuen les previsions, a una primavera també més càlida que les anteriors pero amb pluges semblants.
Quan al balanç de l’hivern que deixam, les xifres quan a pluja són semblants a les d’anys anteriors. Això es deu al pas de la tempesta Glòria, que en només unes hores va condensar quasi tota l’aigua de l’estació.
Sigui com sigui, avui començam una primavera totalment inusual per a tots. Per això, des d’aquí volem ser la vostra finestra i mostrar-vos com la natura continua fent el seu camí… i floreixen les margalideres, i els ametllons s’inflen i la manca de pluja seca l’herba que ara hauria de ser verda. Tot això, mentre les abelles contaminen de vida una a una les flors que acoloreixen els camps i camins que aviat tornarem a trepitjar.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys