El procés d’escolarització del curs 2026/27 començarà el 26 de març
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Un espectacle dirigit per Nacho Cano que estarà cada dia en marxa i fins a finals d'estiu.
Avui dissabte és la gran estrena de l’espectacle de Nacho Cano “Ibiza Hippie Heaven” al Teatre Pereira. Una data assenyalada i que farà valdre la reforma que tant ha costat per recuperar aquest teatre històric per Eivissa.
Una vintena d’artistes treballen des del mes de febrer per donar forma a aquest show, on el nucli central de l’espectacle descriu la història dels hippies d’Eivissa amb la música en viu com a fil conductor, segons explica Marta Hermida, membre de la direcció artística de “Ibiza Hippie Heaven”, que assegura que hi ha nervis però dels bons per l’estrena.
Un espectacle dirigit per Nacho Cano que s’inaugura avui i ja no atura, estarà cada dia en marxa i fins a finals d’estiu.
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial