Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Els veïns denuncien les molèsties de remors i contaminació que provoca l'arribada dels vaixells
Les arribades i les sortides es fan de manera esglaonada. Així i tot, avui 3 creuers han coincidit al dic de Botafoc durant 6 hores i han posat a prova la capacitat de mobilitat a l’illa.
Els residents del barri de s’Illa Plana denuncien que pateixen molta remor i contaminació, sobretot quan coincideixen al dic 3 creuers alhora, una situació que aquest estiu ja s’ha donat en 9 ocasions i encara en queda una darrera, aquest mateix divendres.
Els veïns asseguren que han escrit en nombroses ocasions a l’Autoritat Portuària sense rebre resposta. L’Ajuntament d’Eivissa i el Consell insular de l’illa demanaran a l’APB que no coincideixin al dic de Botafoc més de dos creuers alhora. Els vesins reclamen que només en pugui atracar un cada jornada i recorden que els vaixells comercials atracats ocasionen les mateixes molèsties.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya