Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
Les hores més cares avui seran entre les 19 i les 20, en què la llum arribarà als 240 euros
Avui la llum serà més d’un 41% més barata que ahir. Així i tot, la mitjana del megawatt per hora costarà 119 euros. Les hores més cares avui seran entre les 19 i les 20, en què la llum arribarà als 240 euros. Les més barates, si necessitau posar en marxa res, serà d’aquí a uns minuts. Entres les 15h i les 16h.
Encara que el preu de la llum sigui més barat que ahir, en comparació a l’any passat, la pujada encara és considerable. Avui pagarem 39 euros més que fa un any per un megawatt de llum. I això que l’any passat el consum va ser elevadíssim, ja que va coincidir amb la borrasca Filomena.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los