Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Seguint el conveni Ramsar, hi ha unes 2.000 zones humides protegides al món
Avui 2 de febrer, se celebra el Dia Mundial de les Zones Humides. Uns espais claus per a l’equilibri dels ecosistemes, i a la vegada hàbitat molt fràgils.
Seguint el conveni Ramsar, hi ha unes 2.000 zones humides protegides al món, subscrites a n’aquest conveni internacional. De les Balears, hi trobam el Parc Natural de s’Albufera de Mallorca i el de Ses Salines d’Eivissa i Formentera.
Un entorn delicat, sotmès a diverses amenaces, com per exemple, la salinització de les aigües.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació