Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
És una comèdia sobre el que succeeix cada 2 d'agost i en la qual prenen part 300 actrius i actors amateurs. La recaptació de les entrades es destinarà a tres associacions benèfiques del poble
‘Patrona, perquè vós sou de Pollença’ és el títol de l’obra de teatre que aquest dimecres vespre s’estrena al Claustre de Sant Domingo de Pollença. A la representació, es condensa en format de comèdia tot allò que els pollencins viuen i senten el 2 d’agost, Dia de la Patrona.
A l’obra, s’hi poden veure diferents moments de la festa: des de l’Alborada, fins al desenllaç final de la festa, amb la victòria cristiana. Per a l’ocasió, s’ha fet una escultura de la Patrona o uns trabucs com els que s’empren a la batalla.
La maquinària per fer possible l’obra es posà en marxa ara fa 7 mesos i, en el repartiment, hi prenen part 300 actrius i actors amateurs procedents dels diferents col·lectius i associacions del poble.
De l’obra se’n faran 4 funcions, des d’avui i fins dissabte, i la recaptació de les entrades es destinarà íntegrament a tres associacions benèfiques del poble.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis