L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
És una comèdia sobre el que succeeix cada 2 d'agost i en la qual prenen part 300 actrius i actors amateurs. La recaptació de les entrades es destinarà a tres associacions benèfiques del poble
‘Patrona, perquè vós sou de Pollença’ és el títol de l’obra de teatre que aquest dimecres vespre s’estrena al Claustre de Sant Domingo de Pollença. A la representació, es condensa en format de comèdia tot allò que els pollencins viuen i senten el 2 d’agost, Dia de la Patrona.
A l’obra, s’hi poden veure diferents moments de la festa: des de l’Alborada, fins al desenllaç final de la festa, amb la victòria cristiana. Per a l’ocasió, s’ha fet una escultura de la Patrona o uns trabucs com els que s’empren a la batalla.
La maquinària per fer possible l’obra es posà en marxa ara fa 7 mesos i, en el repartiment, hi prenen part 300 actrius i actors amateurs procedents dels diferents col·lectius i associacions del poble.
De l’obra se’n faran 4 funcions, des d’avui i fins dissabte, i la recaptació de les entrades es destinarà íntegrament a tres associacions benèfiques del poble.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues