Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Aquest divendres s'inaugurarà "l'Energia del Color" a la galeria Can Boni de Palma
Una nit Ayuna, la nostra següent protagonista, va somiar en el Dalai Lama. I més endavant… la vida els va unir. Diu que va ser una trobada mística, i que després d’allò va sentir una necessitat d’expressar-se a través de l’art. Un any més tard, Ayuna va tancar el cercle: li va entregar, aquí teniu el moment, una pintura molt especial.
La creativitat humana, pot ser una necessitat de l’esperit. Ho va descobrir la siberiana Ayuna, fruit d’una trobada que va canviar-li la vida. El que volia sortir, era el seu esperit creatiu. I en només quatre anys, ja ha pintat més d’un miler de quadres.
Ayuna utilitza la pintura com una pràctica espiritual. Deixant-se endur per la inspiració, crea universos on la natura i l’ésser humà conflueixen en harmonia.
Aquest divendres s’inaugurarà “l’Energia del Color” a la galeria Can Boni de Palma. Una manera de viure l’art, des de l’espiritualitat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania