Aquest divendres, la presidenta del Govern, Marga Prohens, ha mantingut una conversa amb l’expresident espanyol José María Aznar en el marc de la Conferència Política del PP a Eivissa.
Aznar ha dit que Espanya pateix una crisi existencial i ha pronosticat que els pròxims comicis seran unes eleccions constituents en les quals està en joc la convivència democràtica.
Prohens ha destacat, per la seva banda, que la festa independentista, al·ludint al nou finançament acordat amb la Generalitat catalana, la pagaran especialment les Illes.
La conferència segueix avui amb la presència a Eivissa de la vicesecretària de Regeneració Institucional, Cuca Gamarra, que demà clourà la conferència.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros