La Sala Penal de l'AN també citarà els exsecretaris generals del PP
Els expresidents del govern central, Mariano Rajoy i José María Aznar, declararan com a testimonis en el judici del cas Bárcenas.
Per a Aznar, serà la primera vegada que testificarà davant un tribunal per la caixa B del Partit Popular, tot i que ja ho va fer en una comissió d’investigació al Congrés dels Diputats. Rajoy, en canvi, ja va comparèixer com a testimoni en el judici del Cas Gürtel.
De fet, el tribunal que va jutjar la primera època de la Gürtel -del 1999 al 2005- va dubtar de la credibilitat de Rajoy, perquè va negar l’existència d’una caixa B. La Sala Penal de l’Audiència Nacional també citarà els exsecretaris generals del Partit Popular.
S'investiguen les causes de l'accident
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables