Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Una passa més per a la derogació de la llei de memòria democràtica
L’únic punt d’encontre avui entre el portaveu socialista i la presidenta del Govern ha estat l’actuació de Bad Bunny al descans de la Superbowl. Iago Negueruela i Marga Prohens han usat aquesta actuació per parlar de migració i integració.
I mentre les postures entre l’esquerra i el Govern s’allunyen en polítiques com la de migració, tot indica que aquest inici de curs polític torna a estar marcat per l’acostament entre PP i Vox. Just abans de la sessió de control, representants de les dues formacions han fet rotllanes amb un to distès.
Una reconciliació que avui mateix està previst que es formalitzi amb el rebuig de les esmenes a la totalitat, a la proposta de Vox, de derogar la llei de memòria democràtica. Una votació que ha causat la protestes de les associacions memorialístiques a les portes del Parlament. Aquesta vegada, però, la protesta ha quedat al carrer. Asseguren que no han volgut accedir a la sala de plens per evitar escoltar la intervenció dels d’Abascal.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors