Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Però això no vol dir necessàriament que disminueixin els episodis.
A la meitat. És el que ha baixat el nombre de denúncies i també detencions per violència de gènere que fa la Policia Nacional a les Illes des de l’inici del confinament. Com a exemple, abans, el 75% de les detencions un cap de setmana normal eren per aquest motiu, una xifra que ara ha davallat considerablement. Però alerta perquè això no vol dir que hi hagi menys episodis de violència de gènere. Per aquest motiu, la Policia Nacional demana tant a les víctimes com als familiars i veïns que es posin en contacte amb les forces i cossos de seguretat. Recorden que la paraula de seguretat a les farmàcies continua sent “Mascareta 19”.
Precisament per reforçar la protecció de les víctimes de violència de gènere, el Ministeri de l’Interior ha activat a partir d’avui un botó SOS. Està dins l’aplicació ALERTCOPS disponible a totes les plataformes de telèfons mòbils. S’ha de pitjar el botó un mínim de 5 vegades en menys de 6 segons per activar l’alerta als centres policials, de manera totalment discreta. Es poden enviar fotos i vídeos i tenir una conversa amb els agents en un xat tipus Whatsapp. El botó també està disponible per personal sanitari, un altre col·lectiu vulnerable en temps del coronavirus.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals