Els comerços de Binissalem deixaran que els menors sense mòbil puguin telefonar en cas d’emergència
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
Segons les dades del Butlletí Petrolier de la Unió Europea la benzina es ven a una mitjana d'1,59 euros el litre, mentre que el gasoil ho fa a 1,61 euros
125
El preu de la benzina i el gasoil ha tornat a baixar per segona setmana consecutiva. Han davallat un 1,4 i un 2%, respectivament, a causa del descompte obligatori de 20 cèntims per litre aprovat pel Govern central i que s’aplica en les estacions de servei.
Segons les dades del Butlletí Petrolier de la Unió Europea, que recull el preu mitjà registrat en més de 11.400 estacions de servei espanyoles, la benzina es ven a una mitjana d’1,59 euros el litre, mentre que el gasoil ho fa a 1,61 euros.
L’import del dièsel torna a superar per tercera setmana consecutiva el de la benzina.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències