Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
El gerent de l'Hospital Universitari Son Espases, Josep Maria Pomar, afirma que l'UCI ha resistit la prova de pressió
 
                             
                            El gerent de l’Hospital Universitari Son Espases, Josep Maria Pomar, confirma una baixada de la pressió assistencial per COVID-19, tot i que la qualifica de lenta. Avui hi ha 73 pacients ingressats a planta per coronavirus, quan en dies anteriors en van arribar a ser 140. També han davallat els pacients a la Unitat de Cures Intensives. Avui n’hi ha 26. El màxim de malalts per COVID-19 a l’UCI han estat 31. El centre havia preparat 80 llits d’UCI, la meitat dels quals no s’han arribat a utlitzar. Per aquest motiu, Pomar afirma que l’UCI de Son Espases ha resistit la prova de pressió.
Pel que fa al material sanitari, el gerent de Son Espases assegura que en tenen a bastament. Dels 5.000 professionals que treballen a l’hospital universitari, 109 estan en aïllament a casa seva. D’aquests, 83 han donat positiu per coronavirus.
Ara l’hospital comença a treballar per recuperar certa normalitat en els pròxims dies. Per exemple, reprendre l’activitat quirúrgica, algunes consultes externes i reestructurar les sales d’espera d’aquí a dues setmanes aproximadament. Josep Maria Pomar explica que “el gran repte actual és preparar l’etapa de transició” perquè, assenyala, “ningú sap com evolucionarà l’epidèmia”.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
