Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

L'entrada en vigor dels Pressupostos Generals de l'Estat també augmenta el permís de paternitat a cinc setmanes
Els nous Pressupostos Generals de l’Estat ja han entrat en vigor. Entre les mesures, destaca la pujada d’una 1,6% de les pensions i del 3% en les pensions mínimes i les no contributives.
També augmenta el sou dels funcionaris de l’Estat un 1,75%, de manera retroactiva des del mes de gener. Aquests funcionaris també tornaran a cobrar el 100% de les baixes mèdiques.
Els comptes estatals coincideixen amb canvis en matèria social: els qui siguin pares a partir d’avui, dia 5 de juliol, tindran un permís de paternitat de cinc setmanes, fins ara era de quatre.
També entra en vigor avui la baixada en l’IVA del cinema: del 21% al 10%. Tots els cinemes de Balears ho reflectiran en el preu de les entrades d’una manera o una altra. És a dir, que anar al cinema passa a ser uns cèntims més econòmic.
I amb els nous Pressupostos Generals de l’Estat comença també l’equiparació dels sous de policies nacionals i guàrdies civils amb els policies autonòmics. Es farà gradualment fins al 2020. Serà un augment de prop de 600 euros mensuals en la nòmina de policies i més de 700 per als guàrdies civils.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull