El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La collita de sal s'allargarà fins a mitjan gener
Fins a mitjan gener durarà enguany la collita de sal als estanys saliners d’Eivissa. Una campanya marcada per una meteorologia que ha fet davallar la producció de les 60 MIL tones de l’any passat a les 47 MIL d’aquest 2017. Aquest cap de setmana han carregat un vaixell sencer de sal per escampar-la a les carreteres nevades del Regne Unit.
El carregador ‘Melas’ va emmagatzemar aquest divendres 3.600 tones de sal d’Eivissa per fer més segures les carreteres del Regne Unit. 90 metres d’eslora carregats fins a dalt de sal amb destinació al port londinenc de la desembocadura del Tàmesi.
Els països escandinaus són els que més valoren la sal per fer les conserves de peix. El cap de setmana que ve hi ha una altra càrrega programada a un vaixell. El mal temps i la pluja han obligat enguany a ajornar l’inici de la collita, que s’ha endarrerit i també ha provocat un descens de la producció del 30 per cent.
De fet, als estanys de la banda des Cavallet, avui dia encara es poden veure les màquines fent feina als quatre ‘quadres’ saliners que queden per recol·lectar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits