Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Tot i aquests comportaments, la baixada de contagis és continuada a les illes i això es veu sobretot per municipis. Durant la darrera setmana, a pràcticament la meitat dels municipis de les illes no s’ha notificat cao cas de Covid-19. A Mallorca, són tots aquests que veis de color blanc. Fixau-vos que a la zona Nord i a la Serra no se n’ha detectat ni un. Tot i això, encara n’hi ha que registren molts de casos. Palma, Son Servera i Campos són un exemple.
On encara se’n registren casos també és a Eivissa. Sant Joan de Labritja és l’únic que NO té nous contagis. Ben igual que Formentera, que avui s’estrena de blanc.
On ja predomina des de fa dies aquest color és a Menorca. Només hi ha DOS municipis que han notificat casos de covid durant la darrera setmana. Són Maó i Ciutadella.
De fet, el primer malalt de Covid a Menorca va ser, ara fa tot just un any, un facultatiu de l’Hospital Mateu Orfila, Josep Borràs. Va ser el primer professional sanitari de totes les illes que es fa infectar. Una experiència que mai no oblidarà.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari