Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Els productors que disposen d'Indicació Geogràfica Protegida al seu etiquetatge asseguren que els nous condicionants sanitaris els han fet reduir vendes
Després d’una paralització, el sector de l’oli d’oliva arrenca a poc a poc a Eivissa. Per exemple, Can Miquel Guasch produeix uns 3 mil litres a l’any. La majoria es comercialitza, però una part es fa servir als seus establiments.
L’Agrupació de Defensa Vegetal i Sanitària de l’Olivar d’Eivissa disposa de nou marques que venen en diferents envasos. Alguns negocis que ho fan, en destaquen la seva qualitat, però creuen que davant l’actual situació, seria necessari un canvi de format.
Els empresaris de l’oli local reconeixen que no han pogut comercialitzar tot el que produeixen. Hi ha unes 6 mil botelles d’oli eivissenc preparades per sortir al mercat
El sector de l’oli d’oliva eivissenc considera que és competitiu, quant a preus, davant marques de fora de l’illa que puguin arribar a uns nivells d’acidesa similar. En el cas de les que porten l’etiquetatge d’Oli d’Eivissa, no arriben al 14 per cent de mitjana.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals