Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Hi ha 9 casos positius nous, 4 defúncions i 30 persones més s'han curat
En total des de l’inici de la pandèmia a les illes Balears s’han acumulat 1.879 casos, són 9 contagis més que ahir. Però com dèiem els casos actius baixen dels 500. En són 498. La cara negativa és que les víctimes mortals per la pandèmia no frenen. En les darreres 24 hores se n’han registrat quatre més, amb la qual cosa arribam als 185 decessos. També augmenten les persones curades de la malaltia, són 30 altes més que ahir, que ja sumen un total de 1.196 pacients curats.
Residències de gent gran
Quant a les residències de gent gran ja s’ha fet el cribratge a 64. Durant aquestes s’han detectat 2 nous casos positius entre els treballadors de Domusvi Palma. En total, ara mateix, hi ha 170 usuaris amb contagi actiu per coronavirus. 86 han superat la infecció i 77 han mort.
Residències de discapacitats
A les residències per a persones amb discapacitat, no hi ha cap cas nou. Ja han superat la malaltia 17 dels 20 treballadors infectats, i 35 dels 36 usuaris contagiats.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària