Els comerços de Binissalem deixaran que els menors sense mòbil puguin telefonar en cas d’emergència
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
En les darreres hores s'han detectat 146 nous positius i els casos actius arriben als 2.158
Continua la pressió assistencial a l’hospital Can Misses. Tot i que aquesta setmana no ha estat necessari fer més trasllats a l’UCI de la Policlínica del Roser, la mitjana de persones hospitalitzades no baixa de les 80.
L’Hospital Can Misses destaca que tot i que el nombre de nous casos positius està en descens, la pressió assistencial continua molt elevada i aquesta setmana s’han produït quatre morts de persones d’elevada edat o amb patologies prèvies. A l’UCI d’aquest centre hi ha cinc persones ara mateix, tres menys que fa una setmana. A aquestes cinc persones se’n sumen tres més d’ingressades a la unitat de cures intensives de la Policlínica del Roser.
Així mateix, en les darreres hores s’han detectat 146 nous positius i els casos actius arriben als 2.158. L’elevada pressió assistencial ha fet reduir a la meitat les consultes externes de Medicina Interna i Pneumologia perquè la presència dels metges és necessària a planta.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències