Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

Les Illes, amb tot, no és el territori on més minva la natalitat: Cantàbria encapçala la llista amb un descens que frega el 28%
La taxa de naixements segueix la tendència a la baixa
24El nombre de naixements va descendir un 19% a Balears al gener de 2021 respecte al mateix mes de l’any passat, segons les dades publicades aquest dimecres per l’Institut Nacional d’Estadística, l’INE.
D’aquesta manera, les majors disminucions es van donar a Cantàbria (-27,9%), Principat d’Astúries (-24,7%) i Comunitat Valenciana (-24,5%), a més de les ciutats autònomes de Ceuta i Melilla.
Per contra, els descensos menys acusats es varen registrar a La Rioja (-2,6%), Aragó (-10,7%) i Comunitat Foral de Navarra (-12,9%).
Encara que el nombre de naixements presenta des de fa ja diversos anys una constant tendència a la baixa, el descens s’ha accentuat nou mesos després del confinament de la població espanyola durant el primer estat d’alarma per la covid-19.
Així, al novembre de 2020 la taxa interanual de naixements es va reduir més d’un 10%, aconseguint descensos superiors al 20% al desembre de 2020 i al gener de 2021, segons les estimacions de l’INE.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases