Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

Les Illes són la tercera comunitat amb més dissolucions matrimonials, segons dades del Consell General del Poder Judicial
Les Balears registraren 2.893 dissolucions judicials-separacions i divorcis- al 2018, un 3,6 per cent menys que al 2017. Així i tot, la comunitat és la tercera de l’Estat on més procediments d’aquests tipus es tramiten amb 25,6 casos per cada 10.000 habitants, segons dades del Servei d’Estadística del Consell General del Poder Judicial.
Durant el darrer exercici, els divorcis- consensuats i contenciosos-, baixaren a les Illes un 3,4 per cent i un 6,1 per cent, respectivament. Per contra, augmentaren de forma notable les separacions , un 10 per cent les consensuades i un 30 per cent les contencioses.
A tot l’Estat es varen registrar l’any passat més de 111.000 dissolucions matrimonials, un 2,4 per cent manco que un any enrere.
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui