Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
I les previsions són bones: per Nadal, diuen, encadenaran les bones xifres de la temporada
Coes de més de mitja hora per dinar aquest diumenge en un restaurant de Vilafranca. La mateixa situació s’ha repetit a diversos establiments d’arreu de les Illes. El sector de la restauració tanca el pont de desembre amb bones xifres de negoci i encara la temporada de Nadal amb optimisme.
Els fogons no aturen des de les sis del matí fins a les onze del vespre. D’aquest forn surten fins a 16 rostidores amb porcella, de cada una d’elles mengen 22 persones. Una maquinària que no s’atura i que fan possible una setanta de persones que treballen a escarada per treure plats.
“La gent cerca bon menjar, bon preu i un servei ràpid”, explica Guillem Garí, restaurador. “És una bogeria: les hores passen aviat de la feinada que hi ha”, comenta Joan Colomina, encarregat al restaurant. “Amb el local ple donam servei a 500 persones, remuntam les taules… és un no aturar!”, afegeix. Perquè les coes, explica, comencen al migdia i no acaben fins l’horabaixa. Són una estampa habitual. “Aquí has d’esperar, sinó no menges”, comenta un client.
Al local hi ha 130 taules i en un diumenge de gran activitat s’atenen fins a 2.000 persones, la majoria d’elles per dinar. Els plats estrella: arròs brut, caragols o porcella. La inflació, però, també es nota: el preu dels productes ha pujat un 15%. “Només repercutim al preu final la meitat de la pujada”, detalla Garí. I les previsions són bones: per Nadal, diuen, encadenaran les bones xifres de la temporada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores