Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A falta de tres mesos per tancar el recompte anual, nou dels 17 morts eren motoristes
En total, i a falta de tres mesos per tancar el recompte anual, ja ha hi hagut enguany 17 víctimes mortals a les carreteres, més del doble que el 2016. 15 a Eivissa i dos a Formentera.
En l’accident d’aquest dimarts a Sant Josep, el motorista i el seu acompanyant varen envair el sentit contrari de la via amb la seva moto llogada, en el quilòmetre 3 de la carretera que connecta Sant Josep amb Cala Vedella. Un camió que circulava per l’altre carril no va poder esquivar-los, tot i frenar en advertir la maniobra del conductor de la motocicleta.
Les víctimes, dos joves turistes nord-americans de tan sols 19 i 21 anys. El copilot, el més jove, va morir a l’acte a conseqüència de l’impacte. El conductor, de 21, ho va fer una hora després, mentre el tractaven els serveis d’emergències. El conductor del camió, que va sortir-ne il·lès, va donar negatiu en alcohol i drogues.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE