Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
És una exigència del Govern per poder operar embarcacions de major eslora
La naviliera Baleària ha fet pública l’adquisició del remolcador que, a la pràctica, permetrà ampliar el dic de Son Blanc de Ciutadella. Aquesta embarcació era una exigència del Govern per permetre l’arribada de vaixells de major eslora, que requeriran de la seva ajuda per atracar al port. Amb aquest remolcador, Baleària ja té via lliure per a operar amb l’Hipatia de Alejandría, el ferri de nova construcció propulsat amb gas natural. Hi manca tan sols el permís definitiu de Capitania Marítima.
El remolcador s’ha construït a Holanda i té 16,5 metres d’eslora. Ara mateix es troba a Palma, on ha fet escala abans d’arribar a Menorca. S’ha batejat amb el nom de Rolón Plata II. Es tracta d’una embarcació ecoeficient que també ajudarà en tasques de salvament i rescat, segons assegura Baleària.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo