Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
La naviliera ofereix aquest cap de setmana alternatives en diferents horaris de trajectes que uneixen Eivissa amb Formentera, Palma i Dénia
Les condicions meteorològiques han obligat Baleària a cancel·lar algunes connexions marítimes a les Pitiüses. Segons ha informat la companyia, aquest dissabte matí no ha partit el servei previst entre Dénia, Eivissa i Formentera de les 20.30 hores, trajecte que es podrà fer a les 16.15 hores.
Un dels ferris entre Formentera i Eivissa, i Eivissa i Dénia també s’ha suspès, tot i que la naviliera ha oferit una alternativa. També s’han cancel·lat les connexions previstes per aquest diumenge entre Palma, Eivissa i Dénia de les 8.00 i les 17.00 hores que havia de fer l”Eleanor Roosevelt’. En el seu lloc, el ferri ‘Visborg’ operarà els trajectes Palma-València a les 8.30 hores, València-Eivissa a les 16.30 hores i Eivissa-Palma a les 21.45 hores.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals