Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El certificat Bureau Veritas, segons diu la companyia, és més estricte que els protocols que demana l'OMS i el Ministeri de Sanitat
Baleària està treballant per ser la primera naviliera a nivell mundial en obtenir l’etiqueta Global Safe Site Covid-19 en el seu màxim grau (Excellence), el que seria una realitat el mes de juny. Segons ha comunicat la companyia, l’entitat de certificació i inspecció internacional analitzarà mensualment la possible presència de virus en superfície als 16 vaixells i a les dues estacions marítimes que gestiona directament als ports de Dènia i València. L’objectiu, diu el president de Baleària, Adolfo Utor, és “ser encara més segurs”.
Bureau Veritas certificarà que els bucs i les estacions, assegura la naviliera, duen a terme procediments específics, plans de neteja, mesures organitzatives i personals de protecció per prevenir la Covid-19. Baleària, a més, mesurarà periòdicament la possible presència de virus en superfície per poder obtenir la categoria excel·lent del certificat.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu