Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Així ho ha anunciat la presidenta del Govern, Marga Prohens, a FITUR
El Govern mobilitzarà 1.120 milions d’euros per a la millora de la sostenibilitat i modernització de l’oferta turística de l’arxipèlag, segons ha anunciat aquest dimecres la presidenta Marga Prohens en Fitur. Prohens ha visitat l’estand de les illes durant la jornada inaugural de la Fira Internacional de Turisme de Madrid (Fitur) per presentar la campanya ‘La raó ets tu’, centrada a donar a conèixer l’estratègia per consolidar les Balears com a referent en sostenibilitat turística. Els 1.120 milions d’euros d’inversions provindran dels Fons Next Generation de la UE i de l’Impost de Turisme Sostenible.
Es tracta d’uns recursos que, segons la presidenta, són claus per escometre “l’ambiciós repte de la transformació de les illes Balears”. Prohens ha destacat que es tracta de “la major mobilització de recursos mai vista” a les Illes, i ha explicat que els 1.120 milions es repartiran en diferents línies destinades a la modernització i qualitat turística i a inversions en sostenibilitat ambiental”.
Concretament, el Govern usarà 260 milions dels Fons Next Generation i 860 milions d’euros recaptats des de 2016 amb l’Impost de Turisme Sostenible (ITS). La inversió del Govern se centrarà en els projectes de medi ambient i cicle de l’aigua, encara que altres eixos d’actuació també seran la desestacionalització, el patrimoni històric i cultural, el turisme responsable, la recerca i desenvolupament, i la formació i la qualitat de l’ocupació en el sector turístic.
Per part seva, el conseller de Turisme, Cultura i Esports, Jaume Bauzà, ha assegurat que “la confiança es construeix amb transparència i exemple”. En aquest sentit, Bauzà ha presentat un codi QR per oferir informació sobre les inversions de l’impost als turistes, “una eina per a accedir al web que oferirà tant a visitants com a residents informació gairebé instantània dels projectes que s’atenen amb l’ITS”.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants