La cantant Anna Ferrer, pregonera de Maó el 2026: “S’han de conservar els llocs de trobada”
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
Galícia és la comunitat que més avançada va, amb 8 de cada 10 nins amb almenys una dosi. A Astúries arriben al 65% amb almenys una dosi
Un sanitari vestit de superheroi vacuna una nina a Galícia. /EFE
177Balears està a la cua de la vacunació infantil: 7 de cada 10 infants no s’han vacunat. Galícia és la comunitat que més avançada va, amb 8 de cada 10 nins amb almenys una dosi. A Astúries arriben al 65% amb almenys una dosi. La mitjana espanyola no arriba a la meitat, amb un 43,9% de la població diana total vacunada.
En general, i segons les estadístiques del Ministeri de Sanitat, la corba de contagiats menors d’11 anys ha tingut la mateixa evolució que en la resta d’edats: va repuntar fort des del 19 de desembre i ara sembla que comença a recular aquesta setmana. La incidència en els menors d’11 anys és de 2.641 casos per cada 100.000 habitants, cosa que significa que està per sota de la mitjana espanyola -3.156-. Segons les estadístiques oficials, es contagien menys nins de fins a 11 anys que en la resta de franges de població fins als 59 anys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
El canvi també suposarà la tornada de les 130 places d'estacionament, que seran gratuïtes
El Govern ha obert diligències perquè no és segura