Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La Comissió de Cultura del Parlament debatrà i votarà l'aprovació d'una proposició no de llei sobre el Codi de bones pràctiques professionals
Exposició benèfica Illa del Rei al palau de Ca n’Oliver de Maó de l'agost de l'any passat.
111Coincidint amb la inauguració de la Nit de l’Art avui horabaixa a Palma, la Comissió de Cultura del Parlament debatrà i votarà l’aprovació d’una proposició no de llei sobre el Codi de bones pràctiques professionals en les Arts Visuals. Es tracta d’un reglament que regula la relació entre els artistes i les administracions locals, consells insulars i ajuntaments, en la contractació d’obra, que ara mateix només té Menorca.
“Que hi hagi contracte, que un mínim del 15% del pressupost públic d’un esdeveniment cultural estigui dirigit a la remuneració de l’artista, que la llibertat d’expressió estigui garantida o que les obres d’una exposició estiguin assegurades i es pagui el transport i la benzina”, són algunes de les reivindicacions, ha explicat el president de l’Associació d’Artistes Visuals de les Illes, Álex Ceball en una entrevista a l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio.
Ceball ha afegit que són coses “molt bàsiques” de l’Estatut Europeu de l’Artista. Si la mesura tira endavant, les Illes es convertiran en l’única comunitat autònoma amb una eina per la defensa de la feina del col·lectiu mentre no entri en vigor l’Estatut de l’Artista en què treballa el Ministeri de Cultura.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals