Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Sis seran acollits a centres del Consell de Mallorca, dos del Consell de Menorca i altres tres directament pel Govern
/EFE
38A petició del Ministeri de Drets Socials i Agenda 2030 i de Ceuta, les Illes acolliran un total d’onze menors no acompanyats provinents d’aquesta ciutat autònoma, que està vivint aquests dies una onada de migració irregular procedent del Marroc. D’aquests, sis seran acollits a centres del Consell de Mallorca, dos del Consell de Menorca i altres tres directament pel Govern a través d’un acord directe amb la ciutat de Ceuta, que mantindrà la tutela d’aquests infants. L’arribada d’aquests menors es produirà en els propers dies, segons ha informat la conselleria d’Afers Socials.
L’oferiment del Govern a acollir aquests menors es produí ahir, en una reunió convocada per la ministra Ione Belarra amb totes les comunitats per encarar la crisi humanitària de Ceuta.
En total, s’ha acordat que 200 menors no acompanyats que ara per ara ja estan tutelats per la Ciutat autònoma de Ceuta puguin ser acollits per les comunitats autònomes, alliberant la pressió humanitària que s’hi viu. El repartiment dels menors s’ha fixat en funció de diferents criteris com el nombre de població, la taxa d’atur, la renda per càpita i l’esforç d’atenció de menors no acompanyats en cada comunitat autònoma.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061