Els comerços de Binissalem deixaran que els menors sense mòbil puguin telefonar en cas d’emergència
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
L'objectiu d'infiltrar aquesta aigua és intentar reservar tota l'aigua possible per mantenir els aqüífers en bon estat
L’Agència Balear de l’Aigua i de la Qualitat Ambiental, ABAQUA, ja fa més de 10 anys que duu a terme un sistema d’infiltració per aprofitar l’aigua que sobra i així, garantir el subministrament en èpoques de sequera.
Recull l’aigua de Sa Font de Sa Costera a Escorca, que brolla tot l’any, per conduir-la fins a l’Estació de Tractament d’Aigua Potable de Sóller i el que sobra es duu fins al depòsit natural, amb una capacitat de 50 milions de metres cúbics, que hi ha a l’aqüífer de s’Estremera a Bunyola.
L’objectiu d’infiltrar aquesta aigua és intentar reservar tota l’aigua possible per mantenir els aqüífers en bon estat i utilitzar més les dessaladores.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències