Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'acte ha esdevingut una crida per rebaixar la tensió del debat parlamentari
Les Balears han cedit el relleu a Madrid en el lideratge de la Coprepa, la conferència de presidents de les cambres autonòmiques. Aquesta reunió anual s’ha convertit en una crida per rebaixar el to del debat parlamentari. El president del Parlament balear, Gabriel Le Senne ha dit, en la seva intervenció, que davant la “creixent crispació, hem de donar exemple a l’alçada de la dignitat de la cambra”. En aquest mateix sentit s’ha pronunciat el nou president de la Coprepa, Enrique Ossorio, quan ha apuntat que s’ha d’evitar “el llenguatge malsonant” en un moment polític “especialment encès”.
Davant les preguntes dels periodistes, Ossorio ha evitat pronunciar-se sobre la situació judicial de Le Senne pel cas de la fotografia d’Aurora Picornell, però sí que ha reivindicat el paper dels parlaments tot i recordar que “no som totpoderosos”. Malgrat aquestes peticions de concòrdia, la trobada ha acabat sense la tradicional declaració institucional per manca de consens.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana
L'Institut d'Estudis Baleàrics crea 35 adhesius per xatejar amb l'objectiu de fomentar la llengua entre els joves