Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Respecte a la incidència acumulada a 14 dies, se situa en 38,5 casos per cada 100.000 habitants
112
Les Balears han comptabilitzat aquest dissabte 43 nous casos positius per coronavirus i n’ha actualitzat el total des que va esclatar la pandèmia a les Illes a 301.304 , mentre que la xifra de morts es manté en els 1.583.
Segons les dades del Servei balear d’Epidemiologia, en les últimes 24 hores, Mallorca ha registrat 36 casos positius; Eivissa, un, i Menorca, tres. Sobre la resta no consta illa o municipi de residència.
Respecte a la incidència acumulada a 14 dies, se situa en 38,5 casos per cada 100.000 habitants, mentre que la taxa de positivitat de l’última setmana és del 11,54%.
Per illes, la que té la incidència més alta és Mallorca, amb 41,6 casos per cada 100.000 habitants, seguida d’Eivissa (32,7), Menorca (20,8) i Formentera (17,1).
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals