Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La Conselleria de Salut assegura que espera que el Ministeri de Sanitat es pronunciï sobre si es pot posar una segona dosi d'aquest vaccí
Imatge d'arxiu d'unes xeringues.
79Balears continuarà desconvocant al llarg d’aquesta setmana als docents que havien de rebre una segona dosi de la vacuna contra la covid fins que el Ministeri de Sanitat es pronunciï sobre si es pot posar una segona dosi d’AstraZeneca.
Així ho ha confirmat aquest dilluns la consellera de Salut i Consum, Patrícia Gómez, durant una reunió amb el conseller d’Educació i Formació Professional, Martí March.
Salut s’ha compromès a informar Educació quan hi hagi una confirmació i tornar a convocar als docents quan sigui oportú.
La consellera Gómez ha recordat que una sola dosi de la vacuna d’AstraZeneca proporciona una immunitat de fins al 70% i redueix el risc d’ingrés hospitalari en un 95%. A més, ha subratllat que totes les vacunes autoritzades són segures.
Durant la trobada, Educació també ha traslladat a Salut l’evolució “favorable” de la pandèmia de la covid-19 en els centres educatius de la comunitat. Des d’Educació han destacat que fa cinc setmanes que no hi ha cap positiu entre els docents de les Illes i que al voltant de 17.000 professionals dels centres educatius ja han estat vacunats.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús