110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
La detecció del bacteri en un ametller al municipi de Guadalest, a Alacant, suposa el primer cas a la Península
Les Illes Balears deixa de ser l’única comunitat espanyola que combat la plaga de la Xylel·la fastidiosa.
La detecció del bacteri en un ametller a la província d’Alacant suposa el primer cas a la Península. Concretament, la Xylel·la s’ha localitzat en un ametller del municipi alacantí de Guadalest. El pla de contingència del País Valencià preveu l’aplicació del protocol d’erradicació, tal com marca la Comissió Europea, per arrancar tota espècie susceptible d’allotjar el bacteri.
El Ministeri va emetre una ordre per declarar les Balears en quarantena i prohibir la sortida i entrada de material vegetal susceptible de portar el bacteri.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís