Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La decisió podria tenir importants repercussions econòmiques, perquè facilitaria la recuperació des del sector turístic de cara a Setmana Santa
Imatge d'arxiu. /EFE
104Balears, València, Castella-la Manxa, Extremadura, La Rioja i Múrcia deixaran de ser aquest diumenge zona de risc per coronavirus per a Alemanya.
L’Institut Robert Koch (RKI) de virologia va actualitzar aquest divendres el seu llistat de zones de risc per la pandèmia i va excloure a aquestes comunitats autònomes de la categoria “zones de risc”, encara que va mantenir a les altres 11 comunitats autònomes d’Espanya.
La decisió podria tenir importants repercussions econòmiques, perquè facilitaria la recuperació des del sector turístic de cara a Setmana Santa.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Ha estat trobada aquest divendres al matí en una casa particular d’un veïnat. El resident la va localitzar dijous vespre desorientada i la va acollir a ca seva, on ha passat la nit
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues