Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Canàries s'oposa a la darrera proposta ministerial per resoldre el conflicte de la subvenció aèria
La presidenta Armengol ho ha anunciat via Twitter. El ministre de Foment li ha confirmat que l’aplicació dels descompte del 75% es tramitarà amb un decret d’urgència, divendres que ve. Això, a la pràctica, suposa que en lloc d’estar mig any a fer-se realitat el nou descompte estaria en la meitat de temps. La passa no convenç el Govern canari.
Els canaris volen que s’apliqui l’article 86 de la Constitució i que s’aprovi per un reial decret llei, el que vol dir que el 75% de descompte seria una realitat automàtica. Des de Balears aplaudeixen que el ministeri cerqui reduir els terminis, tot i que per a Cladera és la constatació de la necessitat de blindar el 75% de descompte en el REB.
La solució definitiva es podria conèixer dimarts a la reunió que mantindran amb el ministre Ábalos la presidenta Armengol i el seu homòleg canari.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació