Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Les Illes són l'autonomia que més cambreres de pis demanda, un 13% del total a l'Estat, segons un informe d'Adecco
Imatge d'arxiu de l'Hospital Son Espases.
46Les Balears és una de les comunitats autònomes que més llicenciats en Medicina amb especialitat en MIR i que més desenvolupadors en Big Data demanda, segons queda reflectit en l’informe ‘On trobar ocupació si estàs a l’atur?’ elaborat per l’empresa de gestió de recursos humans Adecco.
Segons aquest mateix informe, les Illes són el tercer territori que més cambreres de pis demanda, un 13% del total estatal, només per darrere de les Canàries i Catalunya.
A més, és la quarta en auxiliars preparadors de servei d’àpats aeri (un 8% del total) per darrere de la Comunitat de Madrid, Catalunya i les Canàries, i sisena en analistes de dades (un 4% del total).
Respecte a la demanda de llicenciats en Medicina, al costat de les Balears es troben en la part alta de la llista, el País Basc, Catalunya i les Canàries. La retribució mitjana per a aquest professional és d’uns 45.000 euros bruts anuals, encara que en aquestes zones pot ascendir fins als 55.000 euros. En zones com Múrcia o Andalusia el salari s’acosta més als 40.000 euros.
Així, la necessitat d’aquests professionals és major en aquestes quatre comunitats però, sobretot, “la dificultat sol aparèixer en aquells centres que estan més allunyats dels principals nuclis urbans com Madrid, Barcelona, València o Sevilla”, expliquen.
D’aquesta manera, a mesura que els hospitals o clíniques es troben allunyades dels principals nuclis urbans, la quantitat de professionals a la zona es redueix cosa que fa molt complexa per a les institucions la cobertura de les seves necessitats.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi