Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Segons la patronal, a les Illes hi ha 240 empreses que es dediquen en aquest sector. Segons el Govern, 24 s'exposen a sancions
Les Balears disposaran aquesta temporada turística d’uns 100.000 cotxes de lloguer.
Segons la patronal, a les Illes hi ha 240 empreses que es dediquen en aquest sector. Segons el Govern, 24 s’exposen a sancions per no complir amb la normativa de la Llei de Canvi Climàtic.
Segons la Llei de Canvi Climàtic, un 3.8% de tots els vehicles nous que arribaran enguany hauran de ser elèctrics. El Govern diu que aquesta xifra, en general, s’assoleix. Però de les empreses registrades que té el Govern, 24 no n’han presentat les dades. La Conselleria anuncia que imposarà sancions.
L’Associació dels Cotxes de Lloguer assegura que el principal inconvenient és que a cap illa no hi ha suficients infraestructures.
El Govern calcula que, d’aquí dos anys, s’hauran instal·lat 2.000 punts de recàrrega tant públics com d’iniciatives privades que tenen dret a subvencions.
Balears, capital mundial dels automòbils
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats