Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
199
Fins a deu províncies espanyoles estaran aquest diumenge en alerta per pluges i tempestes, que afectaran especialment a Balears i Canàries. A Menorca i al nord de Mallorca i Serra de Tramuntana ja s’ha activat l’alerta taronja per avisos importants per pluges i tempestes en l’horabaixa del dissabte.
I a partir de la mitjanit, l’avís taronja s’elevarà a totes les illes. S’esperen ruixats i tempestes més intensos, acompanyats de calabruix i de forts cops de vent. Les precipitacions correran d’oest a est, i els municipis de la serra de Tramuntana i el ponent de Menorca, són els indrets on poden afectar primerament.
Diumenge serà una jornada de temps molt insegur amb ruixats i tempestes, que si bé no afectaran arreu de la mateixa manera, allà on es formin poden ser molt forts i persistents, i venir acompanyats de calabruix i vent fort. La temperatura experimentarà una notable davallada, amb màximes que quedaran entre els 25 ºC i els 22 ºC. Tendrem vent de component nord amb alguns cops moderats i una situació marítima alterada amb ones de 2-3 m al vessant nord de l’arxipèlag.
En aquest enllaç poden veure les càmeres en directe de diferents indrets de totes les illes: https://ib3.org/cameres
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte