Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

La propera nit el vent serà més intens i la mala mar agafarà protagonisme
Mallorca es troba en avís groc per vent que bufa arreu a 80 quilòmetres per hora, superant els 100 a la serra de Tramuntana i al nord-est. A Andratx, la ratxa més forta ha estat de 30 quilòmetres per hora. A la mar, l’avís s’incrementa a taronja per ones que oscil·len entre els 3 i 5 metres d’altura.
Pel que fa al termòmetre, el darrer dia de tardor, les temperatures han estat suaus entre els 17 i 24 graus. Al port de Pollença, l’ambient era ben agradable i s’hi podia passejar sense abric.
A partir d’aquest capvespre i la propera nit el vent serà més intens i la mala mar agafarà protagonisme.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
El conductor d'un dels cotxes implicats ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia