Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El 22 de gener es convocarà el Consell Balear de l'Aigua, tot i que de moment no estan previstes restriccions
Una de les prioritats ara mateix del Consell de Formentera és fer front a la sequera que pateix l’illa. Córdoba ja ha anunciat que preparen unes ajudes urgents per al sector ramader i agrícola. Les pluges dels darrers dies han donat un petit alè a les reserves hídriques de les Illes, però la situació encara és preocupant. Tot l’arxipèlag està en prealerta de sequera.
Eivissa és l’illa que més temps fa que es troba en prealerta i també la que més preocupa. Per ara, el subministrament, assegura el Govern, està garantit, però no la qualitat. De moment, però, no es planteja posar damunt la taula cap restricció en tot l’arxipèlag.
Precisament, a través dels ajuntaments passa la millora de l’eficiència. Per reduir pèrdues a la xarxa i ajudar a desenvolupar infraestructures, el Govern invertirà 100 milions d’euros al llarg de la legislatura en els consistoris de les Illes. Serà per fer obres com les que posa en marxa l’Ajuntament d’Algaida per a la millora de l’abastiment d’aigua i la reducció de pèrdues, pressupostada en 318.000 euros i amb termini de presentar el projecte fins al 19 de gener. El gran repte, però, implica conscienciar-ne tots els estaments.
El 22 de gener es convocarà el Consell Balear de l’Aigua, tot i que de moment no estan previstes restriccions.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals